Πέμπτη, Αυγούστου 25, 2016

Μία Ιστορία Αληθινή για πολλούς ανθρώπους...

Κάποτε όταν όλα κυλούσαν υπέροχα, αλλά ήταν τόσο βαρετά και εγώ ξεκίνησα, ενώ ήμουνα Χριστιανός Ορθόδοξος να ψάχνω Ποιος άραγε έφτιαξε τα αστέρια, την γη, τον άνθρωπο και τι να περιμένει άραγε από όλα αυτά. Διάβασα 1000 σελίδες από το κοράνι και είδα ότι μιλά, τελείως φυσικά για τον Χριστό και την Παναγία. Κλονίστηκα που παρόλα αυτά οι μουλσουμάνοι, μάλλον δεν έχουν διαβάσει το κοράνι, συνεχίζουν να λατρεύουν στην Μέκκα ένα





κομμάτι από μαύρο μετεωρίτη που υπάρχει μέσα και θεωρούν ότι το πέταξε ο θεός τους. Στην συνέχεια διάβασα την Καινή Διαθήκη και ύστερα από πτώσεις και πείσμα, είδα Φως στην προσευχή μου, δαίμονες από πίσω μου να με ζητούν πίσω στην αφασία που ζούσα και μου δόθηκε τριήμερος αποχή από τα πάντα, νερό, φαγητό, τσιγάρο και κάθε πάθος που είχα. Ένιωσα να πετώ στην προσευχή και για μία εβδομάδα, έλεγα την Ευχή, Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησέ με τον αμαρτωλό... Ώσπου ένα πρωινό ξύπνησα και άκουγα στην καρδιά μου την Ευχή και βρισκόμουνα μέσα σε έναν Υπέροχο Κόσμο που ζούσε και καλούσε ο Ίδιος ο Χριστός. Το βράδυ μου δόθηκε σε προσευχή η αίσθηση του Αδαμιαίου Θρήνου και τα δάκρυα ήταν τόσα πολλά, όσα και τα αμαρτήματα, προπατορικά και νεότερα που είχα και δεν γνώριζα. Είδα την μαύρη την ψυχή μου και το Φως ξανά και εμένα να κλαίω απαρηγόρητα και πολλούς δαίμονες, να φωνάζουν να σταματήσει αυτή η Θεωρία... Αν τα γράφω Αυτά, είναι προς Δόξα Κυρίου και οι γνωστοί φίλοι μου τα ξέρουν. Αν συνέβηκαν όλα Αυτά, είναι γιατί έψαξα ίσως με εγκάρδιο πόθο, να βρω τον Σκοπό αυτού του κόσμου και της ύπαρξής μου και τους αμαρτωλούς Ελεεί ο Κύριος. Τώρα το μόνο που και εγώ λέω, έστω και εδώ αδιαφορώντας για τις οποιεσδήποτε συνέπειες, είναι ότι Σε Αυτό το Φως πιστεύω και στο Όνομα που έχει και άκουσα και είναι μόνο ο Χριστός! Ο αγώνας τώρα ξεκινά για μένα και είναι πιο δύσκολος... και προτρέπω όλους τους φίλους μου, τουλάχιστον να ψάξουν... ΑΞΙΖΕΙ!!!

Αδερφοί μου αξίζει να δείτε για 30 λεπτά αυτό το βίντεο!!!!!!!!!!!!!!
Δείτε την Αλήθεια και από άλλα στόματα...!!!
Έχουμε την Αλήθεια οι Ορθόδοξοι Έλληνες, οι Εθνικοί, όπως μας παρουσιάζουν τα Ευαγγέλια και δεν έχουμε την πίστη και πόθο που θα έπρεπε και ούτε καν την μόρφωση, να ψάξουμε και να βρούμε τον Αληθινό Θεό, όπως κάνουν ακόμη και οι μουλσουμάνοι ή καθολικοί και άλλοι αιρετικοί!
Κάποτε ένας γέροντας μου είχε πει: "αν ήμασταν πραγματικά μορφωμένοι θα βλέπαμε ποιος είναι ο Αληθινός Θεός και αν Τον αναζητούσαμε εις γνώση μας, θα μας αποκαλυπτότανε..."
Πόσο δίκιο είχε...!!!!
Εγώ απλά για λίγο ένιωσα τυφλός και ο Κύριος που έδειξε ότι πράγματι ήμουνα χειρότερα από ότι φανταζόμουνα. Νιώστε φίλοι μου, ότι δεν βλέπετε Θεό και δείτε Τον...!
Άσωτος Υιός.


1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος25/8/16

    Είπε: «Όποιος με ομολογήσει μπροστά στους ανθρώπους, θα τον ομολογήσω κι εγώ μπροστά στον ουράνιο Πατέρα μου. Όποιος όμως με αρνηθεί μπροστά στους ανθρώπους, θα τον αρνηθώ κι εγώ μπροστά στον ουράνιο Πατέρα μου» (Ματθ. 10, 32-33).

    ΑπάντησηΔιαγραφή