Κυριακή, Αυγούστου 10, 2014

ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ !



Καθημερινά βλέπουμε εικόνες από τις σφαγές - θυσίες των Νεομαρτύρων αδερφών μας και γεμίζουμε συναισθήματα λύπης και ανησυχίας και μετά; 

Μετά από λίγο μπαίνουμε πάλι στην άθλια μίζερη καθημερινότητα μας με τα δήθεν προβλήματα μας πχ την δουλειά , τα παιδιά το φαγητό , τους φόρους και τότε ξαφνικά μου έρχεται μια σκέψη στο μυαλό ..ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ !! συγχωρεσέ μας για την ολιγοπιστία μας για την ανησυχία του εαυτούλη μας .

Είμαστε πραγματικά Χριστιανοί έτσι όπως υπερηφανευόμαστε πρώτη εγώ ; Αλήθεια τι θα κάνουμε άν όντως μας βάλουν και εμάς το διλημμα Χριστιανός ή Θάνατος ; Μήπως είμαστε Χριστιανοί καλοπερασάκηδες ; Χριστιανοί των τύπων ; 


Πόσο μακρυά είμαστε Χριστέ μου από εσένα ....

Ο πραγματικός Σταυρός είναι εκεί πάνω μαζί Του να μοιραστούμε τα καρφιά ....
Πάνω στην θλίψη φαίνεται ο πραγματικός Χριστιανός , της εν Χριστώ θλίψεως .Το πως αντιμετωπίζει τον Θάνατο φαίνεται ο Αληθινός Χριστιανός .Οταν αρχιζει να διώκεται φαινεται ο Αληθινός Χριστιανός .Αυτή είναι η παλαίστρα του Χριστιανού και εκεί θα δοκιμασθούμε πόσο Ζωντανοι Χριστιανοί είμαστε .

ΚΥΡΙΕ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ .

Μια ντροπιασμένη Χριστιανή Ορθοδοξη Ονειροπαγίδα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου