Σάββατο, Ιανουαρίου 18, 2014

ΒΟΥΔΙΣΤΗΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΕΙΔΕ ΒΟΥΔΑ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ

Το παρακάτω είναι ένα απόσπασμα από μια μαρτυρία από έναν βουδιστή μοναχό που πέθανε και είδε την κόλαση, τον ουρανό και επέστρεψε πίσω στη ζωή. Αυτή η ανατριχιαστική ιστορία είναι άλλο ένα παράδειγμα του πώς οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο βιώνουν την «άλλη πλευρά» και την υποβολή εκθέσεων ότι ο παράδεισος είναι πραγματικός αλλά επίσης και η κόλαση.
Ένα όραμα που άλλαξε τη ζωή μου για πάντα 
Αφού πήρα εξιτήριο από το νοσοκομείο πήγα πίσω στο μοναστήρι όπου άλλοι μοναχοί νοιαζόταν για μένα. Ημουν εξαιρετικά αδύναμος και με απώλεια αισθήσεων. Έμαθα αργότερα ότι στην πραγματικότητα πέθανα για τρεις ημέρες. 



 Το σώμα μου αποσυντέθηκε, και η καρδιά μου σταμάτησε να χτυπά. Το σώμα μου ήταν έτοιμο για αποτέφρωση και τέθηκε μέσω των παραδοσιακών βουδιστών για την τελετή καθαρισμού.

Παρόλο που το σώμα μου ήταν εξασθενημένο, θυμάμαι το μυαλό και το πνεύμα μου ήταν σε πλήρη εγρήγορση. Ήμουν σε μια πολύ, πολύ ισχυρή καταιγίδα. Ενας τεράστιος άνεμος ισοπέδωσε όλο το τοπίο μέχρι να μην υπάρχουν δέντρα ή οτιδήποτε άλλο όρθιο, απλά μια επίπεδη πεδιάδα. Μπήκα πολύ γρήγορα κατά μήκος αυτής της πεδιάδας για κάποιο χρονικό διάστημα. Δεν υπήρχαν άλλοι άνθρωποι παντού, ήμουν ολομόναχος.

Μετά από λίγο καιρό πέρασα ένα ποτάμι. Από την άλλη πλευρά του ποταμού είδα μια τρομερή λίμνη φωτιάς. Στο Βουδισμό δεν έχουμε καμία ιδέα από ένα μέρος όπως αυτό. Στην αρχή ήμουν μπερδεμένος και δεν ήξερα ότι ήταν η κόλαση μέχρι που είδα τον Yama, το βασιλιά της κόλασης [Yama είναι το όνομα που αποδίδεται στο βασιλιά της κόλασης σε πολλούς πολιτισμούς σε όλη την Ασία].

Το πρόσωπό του έμοιαζε με το πρόσωπο λιονταριού, το σώμα του ήταν σαν λιοντάρι, αλλά τα πόδια του ήταν σαν ένα naga [φίδι πνεύμα]. Είχε μια σειρά από κέρατα στο κεφάλι του. Το πρόσωπό του ήταν πολύ άγριο, και ήμουν πολύ φοβισμένος. Τον ρώτησα το όνομά του. Εκείνος απάντησε, "Είμαι ο βασιλιάς της κόλασης, ο καταστροφέας."


Η τρομακτική λίμνη της φωτιάς


Ο βασιλιάς της κόλασης μου είπε να κοιτάξω στη λίμνη της φωτιάς. Κοίταξα και είδα τα χρωματιστά ράσα που φορούν οι βουδιστές μοναχοί στη Μιανμάρ. Κοίταξα πιο κοντά και είδα το ξυρισμένο κεφάλι ενός ανθρώπου. Όταν κοίταξα το πρόσωπο του άνδρα .... είδα ότι ήταν ο U Zadila Kyar Ni Kan Sayadaw [ο διάσημος μοναχός που είχε πεθάνει σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα το 1983]. Ρώτησα τον βασιλιά της κόλασης γιατί ο πρώην ηγέτης μου περιορίστηκε σε αυτή τη λίμνη του μαρτυρίου. Γιατί βρίσκεται σε αυτήν την λίμνη της φωτιάς; Ήταν ένας πολύ καλός δάσκαλος.

Ο βασιλιάς της κόλασης απάντησε, "Ναι, ήταν ένας καλός δάσκαλος, αλλά δεν πίστευε στον Ιησού Χριστό. Γι 'αυτό βρίσκεται στην κόλαση."

Η κόλαση είναι ένα πραγματικό μέρος , και η τιμωρία για την αμαρτία είναι πραγματική . Αυτό είναι 

ό,τι λέει η Αγία Γραφή θα συμβεί σε εκείνους που δεν έχουν τον Ιησού και δεν έχουν τα ονόματά τους γραμμένα στο Βιβλίο της Ζωής : Αποκάλυψη 20:15 Kαι όποιος δε βρέθηκε γραμμένος στο Bιβλίο της Zωής , ρίχτηκε στη λίμνη της φωτιάς .

Από την άλλη πλευρά , εκείνοι που έχουν κοντά τους τον Ιησού έχουν την πιο ευτυχή κατάληξη που μπορείτε να φανταστείτε : Δανιήλ 12:2-3 2 Πολλοί από εκείνους , που έχουν κοιμηθή και ευρίσκονται στον τάφον , θα αναστηθούν , άλλοι μεν εις ζωήν αιώνιον , άλλοι δε εις καταισχύνην αιώνιον . 3 Οσοι εμελέτησαν , ενόησαν και ετήρησαν τον νόμον του Κυρίου , θα λάμψουν με τέτοιαν λαμπρότητα , ωσάν την λαμπρότητα του ουρανού. Και πολλοί από τους δικαίους θα λάμψουν , όπως οι αστέρες στους αιώνας των αιώνων.

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος19/1/14

    Με τέτοιες μεσαιωνικές χαζό μαύρες απομακρύνετε τον κόσμο απο την εκκλησία εκτός κ αν αυτός ειναι ο σκοπός σας
    Φόρατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή