Κυριακή, Οκτωβρίου 28, 2012

Εξομολόγηση ενός μεταλλαγμένου αναρχικού του καιρού μας σε ψυχίατρο

Γιατρέ δεν είμαι καλά,
Άλλα λέω και άλλα κάνω πραγματικά
Δεν με πειράζει που διαλύεται η χώρα, που έχουμε ένα εκατομμύριο ανέργους με πειράζει που βλέπω ελληνικές σημαίες στο δρόμο.
Ξέρεις αυτό που λέω στις αφίσες μου φασισμό..
Μου τη σπάει η μικροαστή γιαγιά μου που πηγαίνει στην εκκλησία, αλλά το χαρτζιλίκι της το παίρνω



 
Λέω λευτεριά στο Αφγανιστάν, στο Περού, στις Παρθένες νήσους αλλά στην Κύπρο μου
έχουν πει πως είναι φασισμός

Μιλάω για μειονότητες τις πιο πολλές φορές ανύπαρκτες αλλά για την Βόρειο Ήπειρο τσιμουδιά
Δεν είμαι άθεος αλλά βρίζω μόνο την ορθοδοξία πείτε μου έχω πρόβλημα γιατρέ;
Επιπλέον μιλάω για την Βαιμάρη ενώ οι μόνοι που έχουν κάνει Κρυστάλ-Ναχτ στην Αθήνα είναι οι αναρχικοί το 2008 με την κάλυψη της αριστεράς. Ποιος θυμάται τον τότε πρόεδρο του Σύριζα να λέει σπάστε τα όλα!
Λέω πως ο Παπαφλέσσας είναι ωραιοποιημένη ταινία αλλά δεν βγάζω άχνα για το Σουλειμάν την επιτομή της εξιδανικευμένης ιστορίας. Περνάγαμε καλά στην Οθωμανική αυτοκρατορία μου είπαν να λέω. Τώρα τι σχέση έχει η Σουλτανοκρατία με την Αναρχία θα σας γελάσω
Οι αστυνομικοί είναι μπάτσοι, όταν όμως ψεκάζουν τις γριές στο Χυτήριο κάνουν την δουλειά τους
Πως γίνεται σε κάθε πορεία να θέλουμε να διαλύσουμε την ψήφιση και εμείς να διαλύουμε τους διαδηλωτές
ΓΙΑΤΡΕ δεν είμαι καλά..άλλα βλέπω και άλλα κάνω.
Ξέρεις κάτι, κατά βάθος ζηλεύω κάτι γραφικούς
Που βαστάνε την ορθόδοξη παράδοση σε πείσμα των καιρών
Που μιλούν για την Ελλάδα σαν τον πρώτο τους έρωτα, τι της βρίσκουν άραγε;
Ζηλεύω αυτούς που οι μνήμες τους δεν σταματάνε σε ποια καφετέρια έπιναν καφέ αλλά χάνονται στα βάθη των αιώνων. Ψάχνω και εγώ αυτή την κινητήριο δύναμη αλλά δεν τη βρίσκω. Τι να κάνω γιατρέ;
Κύριε μου να κάνετε ότι εσείς νιώθετε. Να προσδιοριστείτε από θέση και όχι από την αντίθεση που κάποιοι σας βάζουν ,που θέλουν να διαλύσουν την χώρα..Η αγάπη για την πατρίδα είναι έμφυτη και προπορεύεται έναντι όλων των άλλων πραγμάτων.
ΝΒ

http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2012/10/blog-post_225.html

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου