Τρίτη, Αυγούστου 14, 2012

Μου λες ότι δεν πιστεύεις στο Θεό...



Μου λες ότι δεν πιστεύεις στον Θεό, θεωρείς τον Χριστιανισμό ένα μεγάλο ψέμα.
Μου λες ότι πιστεύεις στην δύναμη του εαυτού σου, η οποία είναι τεράστια.
Θέλεις να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου, να περάσεις την ζωή σου διασκεδάζοντας.
Σ’ άκουγα και δεν μιλούσα…
Προσπάθησα να σου αλλάξω γνώμη.
 
 
Ήσουν τόσο επίμονος που πολλές φορές δεν μ’ άφηνες ούτε καν να μιλήσω, δεν δεχόσουν τον διάλογο.
Στην αρχή ήμουν υπομονετική και σ’ άκουγα, δεν σε διέκοπτα, έστω κι αν ήθελα να το κάνω σε κάθε σου λέξη.
Ξέρεις προσπάθησα να δω τα πράγματα από την δική σου σκοπιά.
Να υποθέσω ότι ήρθαμε στη ζωή για να περάσουμε καλά.
Όμως, όσο κι αν προσπάθησα δεν μπόρεσα να γίνω σαν κι εσένα.
Κάτι μέσα μου με τραβούσε στην αλήθεια του Χριστού.
Έτσι οι δρόμοι μας χώρισαν.
Το μόνο που μπορώ να κάνω τώρα για σένα, είναι να σε θυμάμαι στην προσευχή μου…

Ευχαριστούμε πολύ τη φίλη που το έγραψε και μας το έστειλε!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου