Σάββατο, Ιουλίου 07, 2012

ΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΩΝ 700 ΕΥΡΩ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ, ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ "ΞΕΦΤΙΛΑ" ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ!

Από σχόλιο αναγνώστη στην ανάρτηση με την πρόκληση του πατριδέμπορα να αποκαλέσει "ΞΕΦΤΙΛΑ" το να μετακινείται κανείς με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς:
"Ελεεινέ σπυράκο μπουμπούκο μανωλίδη. 
Εγώ σαν αγροτικός ιατρός παίρω μισθό 700 ευρώ καθαρά και το κράτος δεν μου παρέχει ούτε εισιτήρια λεωφορείου για να μετακινούμαι στα διάφορα χωριά που υπάγονται στο ιατρείο μου. 
Πηγαίνω με το σαράβαλό μου και πληρώνω τον μισό μου μισθο-χαρτζιλίκι σε βενζίνες. 
Αν είχαμε δημοκρατία και κράτος ρε αλήτη σε ποιόν θα έπρεπε να δώσει το κράτος έστω οδοιπορικά; 
Σε εμένα που προσφέρω και μια κάποια υπηρεσία στον τόπο και στην ελληνική επαρχία ή σε εσένα που παίρνεις το αμάξι που πληρώνει ο ελληνικός λαός για να πας την Μεγάλη Πέμπτη να φας πάστες με την γυναικούλα σου;
Απορώ ποιοί λοβοτομημένοι ψηφίζουν ακόμα αυτό το προκλητικότατο κάθαρμα. 
Πόσο κορόιδο είσαι ρε Έλληνα να σε κοροϊδεύουν οι πολιτικάντηδες στην μούρη και εσύ να τους ψηφίζεις και να τους επιδοτείς με υπέρογκα προνόμια και μισθούς..."
ΕΛΛΑΔΑ, 2012: Οι γιατροί παίρνουν 700 ευρώ και πρέπει να λένε κι ευχαριστώ! Οι κοπρίτες της Βουλής ΤΑ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΑ και κλαίγονται κι από πάνω!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου